Cute Unicorn

Ariana klubb på gSm

Hej!
Förlåt för att vi har varit oaktiva (oops). Vi har helt enkelt lite fullt upp med skolan, men vi ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. <3
-
Jaja, iallafall, till ämnet - Bli medlem i min och Hannah Ariana klubb på gSm!


Vi har för tillfället 35 medlemmar och vill gärna öka på med fler. Gillar du Ariana, vill du ta reda på de senaste nyheterna och dela med dig av videos & bilder? Isåfall är detta klubben perfekt för dig.
 
Jag godkänner alla ansökningar och om du vill bli manager är det bara att mejla. Glöm inte att checka in vårat klubbhem. Där finns det lite smått och gott!
 
Bli medlem i klubben och vi kommer att älska dig föralltid. (ja, föralltid)
 
Kram Kajsa
 
Ps; en screenshot så att ni kan se lite hur klubben ser ut. <3
(Förlåt för min modell där nere, haha. Kunde inte ta bort den. Men ni förlåter mig, va? :3)
 
 
 
 





Gillar tyvärr inte Ariana men av det jag sett av klubben var den fin.

Svar: Aw, men tack ändå. <3/Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-13 » 19:59:14
» Lydia

Fin den var! Ansöker kanske hihi.

Svar: Åh, tack! Skulle verkligen bli glad om du gjorde. <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-15 » 12:50:15

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback