Cute Unicorn

Ariana följer mig

Hej.
Jag gråter. Och nej, inte av sorg. Utav lycka. För vet ni varför? Idag hade Ariana en såkallad 'follow spree' och gissa vem som fick sin dröm uppfyld idag?
Jag. Ariana följer mig på Twitter nu.
 
Ahfeofheijfejhs. Jag vet faktiskt inte om jag är okej eller inte, faktiskt.
 
Jag har faktiskt nästan alltid haft otur när det gäller att bli noticerad. Jag missade ofta follow sprees och om det var Arianas - var jag sur nästan hela dagen på mig själv. Menmen, idag, så kom den dagen jag visste skulle komma. Så, jag satt och gjorde mig iordning för skolan och när jag var klar så gick jag och var inne på Twitter lite. Då såg jag att Ariana hade haft en tweet spree, och jag tweetrade lite till henne.
Sen, när jag uppdaterade sidan såg jag att Ariana hade twittrat om follow spreen för 9 sekunder sedan. Självklart retweetade jag och till min förvåning hade den redan 155 rts. Efter det, väntade jag några minuter och retweetade om och om igen, och spammade med tweets som "Ariana can you please follow me, ilysm" eller bara "follow me". Cirka 30 minuter efter fick jag en notis. Och på den stod det "Ariana Grande har börjat följa dig" och då trodde jag självklart att det var ett fanaccount, men när jag klickade på den lilla knappen så var det Ariana. Ariana, påriktigt.
Jag minns hur jag bara inte kunde få ur min någonting. Jag höll för min mun och ville bara skrika "ARIANA FÖLJEEERR MIIIIG" men självklart kunde jag inte göra där. Så jag satt där, men min mobil i knät, med ett leende om läpparna.
Tack, Ariana. Jag kan fortfarande inte fatta det... åh. Kommer att komma ihåg Ariana läänge, tillochmed när hon har 30 miljoner så kommer jag säga "Åh, ja, jag minns när Ariana följde mig innan hon nådde 10 miljoner. :')"
-
27 september, best day ever.
 
Kram Kajsa
Ps; Jag hoppas nu på det bästa för Hannah. Hon förtjänar det sjukt mycket. Ariana borde verkligen inse vilken underbar person hon är. <3
 
 





» Alma

AW, gud vad kul, glad för din skull!

Svar: Åh, taaack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-27 » 17:27:01
» Hilda

åh, vet hur det känns, man börjar verkligen gråta. minns hur jag blev när zara larsson började följa mig på instagram.

Svar: Haha, åh, grattis. <3<3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-29 » 08:52:23

OMG! Va coolt!!

Svar: Awaw, tack. <3 :') /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-29 » 09:11:02
» Beyla

Guuud vad kul :D

Svar: Jaaaa. :D <3
Hannah & Kajsa

2013-09-29 » 09:33:59

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback