Cute Unicorn

Right There - Jimmy Kimmel

Älskar detta. <3 Ariana uppträdde på Jimmy Kimmel för en dag sedan och sjöng blandannat låten "Right There".
Jag tycker hon har så otroligt fin röst. Det går inte att beskriva <33
Vad tycker ni om framträdandet? :)

//Hannah


                                





» Kajsa

Jag vet inte varför jag kommenterar på vår blogg.. men ja, haha.. Jag tyckte att framträdandet var så sjukt fint. Hennes röst, åhåh.
Den är så underbar, även live. <3
Så kul att hon får uppträda på scener, jag tror verkligen Ariana gillar det!

/Kajsa


Svar: ja ellerhur!
Asså åå jag skäms att jag inte kommenterar dina inlägg när du kommenterar mina, jag glömmer alltid bort >.<
Hannah & Kajsa

2013-10-18 » 14:59:20

fin blogg.

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-19 » 12:51:03

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback