Cute Unicorn

JAI'S TEXT OM ARIANA

Hej!
Jadu..
Jai postade en lång Twitlonger med en text som helt enkelt handlade om Ariana & vad som hände mellan dem och det har sen dess varit väldigt mycket drama på twitter.
Jag vet själv inte vad jag ska säga, och tänker nog inte säga för mycket här då jag inte vill kränka någon utav dem. Men jag är ganska säker på att Ariana inte skulle göra så. Ni såg väl på henne, hur mycket hon brydde sig om Jai? Och hur hon grät när hon fick reda på att han dumpade henne.
Men jag vet inte, kanske jag har fel. Även om detta är sant, älskar jag Ariana ändå och kommer alltid att göra det. Fy för er som hatar på Ariana. Jag vet faktiskt inte varför Jai lade ut detta... Jag menar, visst. Han vill väl såklart berätta för oss om sanningen.. men nu kommer Ariana få så mycket hat pågrund av detta? Det är deras liv och vi vet ju faktiskt inte vad som hände mellan dem. Det är mellan dem två.
 
Men som sagt, det är bara att gå vidare som Jai säger. Jag antar att det inte finns så mycket att diskutera mer.
Jag hoppas nu på Nathan och att han tar hand om Ariana bra. That's it.
 
Kram Kajsa
 
 
 
 
 
 





» Holly

Gillar eran blogg

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-12 » 09:30:03

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback