Cute Unicorn

10 MILJONER OCH PINK CHAMP

Hej!
Förlåt för att jag har varit kass på att blogga dessa dagar.. har haft lite mycket med skolan att göra, haha. Jag ska dock försöka blogga mer och bättre!
Men iallafall - Two big news today.
Ariana har nu HELA 10 MILJONER FÖLJARE PÅ TWITTER och har där med lagt upp en video där man kan lyssna på Studio versionen av Pink Champange. Åhåhå.
 
Jag är så stolt som det bara går. You go Ariana, we love you. Now, forever and always.
#TenMillionArianators
#TenMillionTinyElephants
#OsnapitzariMadeIt

Kram Kajsa
(Btw; Jag fick tweetlimit när Ariana nådde exakt 10 miljoner, haha, åh, så surt. Fy twitter! Men sen efter två timmar kunde jag twittra igen, som tur var!)

(bilden är inte tagen av mig)
Så otroligt. Hela 10 miljoner människor... det är mycket.
Att våran Ariana nu har 10,000,000 fans som är redo för att stödja & finnas för henne.. åh, det gör mig så glad. Tack ni alla miljoner som följer och skapar ett leende hos Ariana. <3
 
                                  
Och där är den videon vi har väntat länge för... och vad kan man egentilgen säga? Everything is so perfect. Låten, lyricsen och Ariana i början. (såg ni hennes slängkyss? omfg)
Synd bara att man inte kan köpa Pink Champange på iTunes, om man kunde göra det skulle jag absolut köpa och droga låten varje dag.
 
 





Eran blogg värkar väldigt kul & intressant!

Svar: Åh, tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-04 » 15:10:01
» Emma

Ariana är så fin! Roligt att hon fått så många följare <3

Svar: Åh, ja. Verkligen! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-04 » 16:39:03

Så kul för henne :)

Svar: Ja, verkligen! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-05 » 10:04:18
» M

Oj, så mycket!

Svar: Ja, haha! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-05 » 10:06:23
» Lydia

10 miljoner, det är verkligen inte lite det!
Grattis till Ari ♥

Svar: Grattis till Ari <3 /Hannah
Hannah & Kajsa

2013-10-07 » 18:36:37

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback