Cute Unicorn

LOVE IS EVERYTHING

Hej!
Förlåt för ett så sent inlägg, men nu är Love Is Everything äntilgen ute! Här kan du köpa låten på iTunes;
https://itunes.apple.com/se/album/love-is-everything/id744730340?i=744730380
 

Skriv gärna i kommentarfältet vad du tycker om den nya låten! x) Jag tycker att den är underbart unik och fin. Älskar den, hihi. <3 En helt ny julsång ifrån Ariana kan man aldrig tacka nej till!

Kram Kajsa
 
 





» Freja

Är Ariana lika bra som live som studioversion?

Svar: Ja, iallafall vad jag tycker! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-03 » 17:58:07

love is everything är min favorit låt <3

Svar: Min med, så himla bra. <3 /kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-25 » 19:33:58

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback