Cute Unicorn

ARIANA I AMSTERDAM

Hej!
Tyvärr förlorade Ariana EMA's röstning. :( Vi som försökte så hårt.. Men det är ändå tanken som räknas och jag ger en alla en varm kram som röstade på henne. <3
-
Menmen, till en annan sak!
Som jag nog redan har skrivit om, har Ariana rest runt om i världen den senaste veckan, och iförrigår, igår (och kanske idag) så var hon i Amsterdam, Holland för att fira EMAs där. (:
Och ni kan ju gissa hur många fans det var där som var och väntade för henne att komma. Ari har många fans ifrån Holland och det har jag märkt genom Twitter. Ganska många av de jag känner kommer ifrån Holland!
-
Och förresten, jag har goda nyheter till er! ARIANA SKA SLÄPPA UT NY MUSIK!!
Ariana har nämligen spelat in låtar för julen och de kommer att släppas ut varje vecka och detta börjar om 8 dagar (19 November) och då släpps låten 'Last Christmas' ut! Så spännande det ska blii!
 
Kram Kajsa
 
 
Ariana som vinkar till sina fans ifrån hennes hotellbalkong!
 
Ariana i flygplatsen, med sin mobil i handen och perfekt som vanligt!
 
Och här är två bilder på Ariana under EMAs. Hon såg verkligen strålande ut med sin fina klänning!
 
Och ja, man får ju inte misann glömma fansen. Ett foto där Ariana poserar med fansen. Aw.. Finns det något sötare? <3 Jag älskar att hon alltid gör allting hon kan för sina fans.
 





Fina bilder(:

Svar: Jag håller med, hehe! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-11-11 » 17:52:01
» Tess

Såg henne en kort stund på EMA igår ;)

Svar: Åh jag med <3
/Hannah
Hannah & Kajsa

2013-11-11 » 20:12:23
» Thea

Röstade faktiskt på Ariana till EMA :)
Är inte så jätte stort fan av henne men gillar verkligen hennes stil, hon såg hur snygg ut som helst på EMA!

Svar: Jag vet, hon har typ mitt drömutseénde. Hon är så fin <3
/Hannah
Hannah & Kajsa

2013-11-12 » 18:12:39

Fin blogg c:

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-11-12 » 18:38:55
» Nadia

Åh, hon är så perfekt. ;_;

Svar: Visst är hon ;w; <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-11-14 » 16:57:32
» Siri

Dör, hennes hår! så himla fint :)

Svar: Ja, visst är det! :) <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-11-19 » 18:00:24

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback