Cute Unicorn

Sno stilen - Grammy HQ

 
 
Hej!Dagens "sno stilen" - en kort topp som Ariana hade på sig när hon var & stoppade förbi på Grammy HQ.

Den ser ut såhär, och jag tycker själv att den är väldigt fin;
 
 
Klicka HÄR för att komma till hemsidan där du kan köpa den söta toppen.
Den går att köpa för 38 US dollars - som är ungefär 238 kronor. Kanske lite dyr för en sådan, men det är värt det då  - tycker jag!
 
Kram Kajsa
 
Psssst.. Förlåt mig för det korta inlägget, ska försöka göra lite längre, men just nu kommer jag inte på så mycket att skriva. Men hoppas att ni gillade inlägget ändå. Hannah och jag ska försöka uppdatera bloggen så mycket som vi kan. c:
 
 





Riktig snygg topp!

Svar: Ja, visst är den! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-08-31 » 23:09:32

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback