Cute Unicorn

Jariana is broken.

Detta inlägget kommer bli helt sjukt, men ´ja..

Hörde detta på Twitter. Men det behöver inte vara sant, för nivet. Twitter är twitter.
Men det började med att jag kolla min instagram, så såg jag att nån hade lagt upp en bild på Jai och Ariana med ett hjärta runt om, som var krossat. Alltså hjärtat.
Så ja bah WHAAAAAT?.
Den personen som la upp den bilden, hade skrivit som beskrivning typ " OMG JARIANA IS BROKEN! WHYYY? IM CRYING RIGHT NOW OMG!"
eller nåt sånt..
Så då gick jag in på twitter, för att kolla om ariana hade skrivit nåt om saken. för jag fatta ju ingenting ju.
Men då såg jag min nätkompis, som är en arianator, hade tweetat MASSOR med tweets där folk trenda #StayStrongAriana. Så ja ba WHAAAAAAAAAAT igen.
Och i en av domdär tweetsen, så berätta en tjej att mitt på scen när ariana sjöng sin låt på hennes tour. Gick hon av scenen. I TÅRAR.
Fattar inte.
Men jag har ju inte fattat det alltihopa en. Men jag hörde att hon sprang ner för scenen gråtande för att Jai gjorde slut med henne.
Förstår ni hur modigt det var att precis har fått reda på att ens kille precis gjort slut med en och sen har man en hel 2timmars konsert att göra om 2 minuter liksom? Otroligt bra gjort av henne. Är så glad att hon försökte.
En annan hade ju ställt in konserten direkt för att personen blev så arg och ledsen. Men hon forsatte, hon gick upp och sjöng i kanske 1 timma innan hon gick ner igen.
Min ariana <3
Men jag kanske kommer och updaterar ang. detta. För detta behöver ju verkligen inte vara sant. Det enda som är 100% sant är att Ariana gick ner från scen och grät.
 
Och om ni har twitter, trenda #StayStrongAriana så hon blir glad! Ska göra det nu! Hejdå! :)
 
 
 






Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback