Cute Unicorn

DESIGN KLAAAR!

Okej, ni FÖRSTÅR inte historian bakom denna design.
Jag orkar inte berätta allting, men jag har väl i alla fall kämpat/hållt på med den i kanske 13h eller mer :)
Igårkväll och hela dagen idag höll jag på med den. Idag satt jag med den i 6 timmar i streck utan nån paus, sen gick jag oh åt middag och fortsatte lite till men jaja..
plis, enjoj the design.
 
Och vad tycker ni om Kajsa då? :D
Det var det som var "The Big Surprise" eller vad man säger, men jag kan säga direkt att hon är min nya bästakompis<3
Hon skriver alltid jättefina texter till mig på kik, stöttar alltid och är helt underbar <3
Och bara så ni vet har vi aldrig träffats, inte IRL i alla fall. Hhahah vi träffades på goSupermodel 8D
 
Så aa.. klockan är typ halv 1 nu så ska gå och lägga mig nu.. det typ glöder i fingrarna hur mycket jag har "arbetat".
JAJA.
SEE U LATERS ALLIGATORS
(eller Arianators dårå)
SEE U LATERS ARIANATORS
åh de funka juuu! :D
 
aja hejdå
 
//HANNAH
 





» Kajsa

Hannah du är bäst. Tack för den fina designen, åter igen. Den är så fin, åh. <3

Svar: du är <3
Hannah & Kajsa

2013-08-26 » 21:22:49

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback