Cute Unicorn

#BeliveTour

Ni vet Justin Bieber?
Han ska på turné under en en hel månad, och vet ni vad. Ari ska vara förspel <3
Om jag hade chansen att gå på nån av hans konserter, så skulle det inte vara för att se han. Det skulle vara därför för då skulle jag sett Ariana, skulle LÄTT gjort så.
Hahah men jaja, detta är ju riktigt bra för hennes framtid också.
Och nu kommer Justin och Ariana hänga smycket, tänk om dom gör nåt ihop ♥.♥
 
Här sitter Ariana i bilen påväg till Jacksonville, som hon ska uppträda i :) ♥





Dude, Jai är Arianas själsfrände herregud önska inget annat

Svar: Alltså jag menar typ nån låt eller nåt... Och jag tycker att Jai och Ariana är jättesöta tillsammmans!
Hannah & Kajsa

2013-08-05 » 23:06:12
» Emma

Gud va fin du är!

Svar: tackarr.. ♥
Hannah & Kajsa

2013-08-06 » 19:33:42

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback